40

ZBJ CATB1

1 / 20

Najhoršie adhézne (priľnavnostné) podmienky sú na:

2 / 20

Vozidlá s pohonom prednej nápravy obvykle sú

3 / 20

Na vozidlo v zákrute pôsobí najmä, sila

4 / 20

Pri preprave nákladu na strešnom nosiči treba počítať s tým, že

5 / 20

Vozidlá s pohonom zadnej nápravy obvykle majú charakter

6 / 20

Úsek potrebný na zastavenie Vášho vozidla sa skladá z

7 / 20

Správny postup pri brzdení v bežnej premávke z vyššej rýchlosti je

8 / 20

Vzhľadom k fyzikálnym zákonom, ktoré pôsobia na vozidlo v zákrute je správne

9 / 20

Brzdná dráha závisí aj od

10 / 20

Súčiniteľ odporu valenia so zvyšujúcou rýchlosťou jazdy

11 / 20

Odstredivú silu pôsobiacu na vozidlo pri prejazde zákrutou najviac ovplyvníme

12 / 20

Pri aquaplaningu

13 / 20

Technické oneskorenie bŕzd je čas, ktorý

14 / 20

Najväčší vplyv na predĺženie brzdnej dráhy na mokrej vozovke majú pneumatiky, ktoré sú

15 / 20

Správny postup pri krízovom brzdení je

16 / 20

Dĺžku brzdnej dráhy vozidla značne ovplyvňuje

17 / 20

Aquaplaning znamená

18 / 20

Voľbou nesprávnej pneumatiky (letná/zimná)

19 / 20

Brzdnú dráhu predĺži

20 / 20

Pozitívny vplyv na dĺžku brzdnej dráhy (najmä na klzkej vozovke) má vozidlo, ktoré je vybavené systémom

Vaše skóre je

0%

Logo autoskolapavuk grey

sme s Vami od roku 1997

Autoškola

AUTOŠKOLA PAVÚK s.r.o.

Francisciho 3288/35, 058 01 Poprad - vedľa OC Fórum / Dom služieb, 2.poschodie

kontakt: 0905 709 576

Pin It on Pinterest

Share This