28

ZBJ CATB4

1 / 20

Pri jazde na ceste s prudkým klesaním je správne

2 / 20

Na klzkom povrchu vozovky je potrebné

3 / 20

Po prebrodení hlbokej mláky s vozidlom hrozí

4 / 20

Pre zvládnutie nedotáčavého šmyku

5 / 20

Pre zvládnutie nedotáčavého šmyku je potrebné

6 / 20

Pre zvládnutie pretáčavého šmyku je potrebné

7 / 20

Pri pretáčavom šmyku

8 / 20

Pri nedotáčavom šmyku

9 / 20

Aký druh šmyku môže končiť "hodinami"

10 / 20

Najčastejšou príčinou „reťazových havárií“ je

11 / 20

Ku šmyku najčastejšie dochádza kvôli

12 / 20

Poľadovicu možno najčastejšie očakávať

13 / 20

Ak predchádzame na priamom úseku vozovky, hrozí nebezpečenstvo nehody, ak

14 / 20

Ak má vodič pochybnosti o úspechu predchádzania, zásadne

15 / 20

Pre bezpečné zaradenie sa pred predchádzané vozidlo do pôvodného jazdného pruhu platí zásada

16 / 20

Pre bezpečné predchádzanie platí zásada

17 / 20

Vodič pri prejazde železničným priecestím

18 / 20

Železničné priecestia okrem dopravného značenia

19 / 20

Pri náhlom vyjdení vozidla na nespevnenú krajnicu vodič

20 / 20

Ak s vozidlom zájdeme na nespevnenú krajnicu,

Vaše skóre je

0%

Logo autoskolapavuk grey

sme s Vami od roku 1997

Autoškola

AUTOŠKOLA PAVÚK s.r.o.

Francisciho 3288/35, 058 01 Poprad - vedľa OC Fórum / Dom služieb, 2.poschodie

kontakt: 0905 709 576

Pin It on Pinterest

Share This